بازی برتر سال 2012 (1391)

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود game


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mahdi
16:46
سه شنبه 7 خرداد 1392

1-THE LAST OF US

ناتی داگ پس از پروژه ی uncharted 3 که توانست بهترین بازی سال را از آن خود کند رو به سبک ترسناک آورده است.کارگردان بازی گفته است که می خواهد با این بازی صنعت گیم را متحول کند.بسیاری از منتقدان معتقد هستن که وقتی THE Last OF US نه تهنا بهترین بازی سال بلکه بهترین بازی نسل را از آن خود میکند.

The Last of Us یک ابقای سوم شخص است که در ایالات متحده اتفاق می افتد و در آن شخصیت های اصلی بازی، جوئل و الی، برای زنده ماندن در میان آلوده شده ها تلاش می کنند. ولی اگر زامبی کشی دیگر راضی تان نمی کند، نگران نباشید، مدیر طراحی بازی می گوید که داستان درباره ی زامبی ها نیست؛ درباره ی «عشق میان دو شخصیت است» و گذر آن ها از چیزی که برای همیشه تغییرشان خواهد داد.

عنوان: The Last of Us
ناشر: Sony
سازنده: Naughty Dog
پلتفرم: انحصاریPlayStation 3
تاریخ انتشار: ربع چهارم ۲۰۱۲ یا ربع اول ۲۰۱۳

نوبت یکی از پرطرفدار ترین بازی های سال است. بازیی که اگر از طرفداران پر و پا قرصش هم نباشید نمی توانید بی تفاوت از کنار آن بگذرید. باز هم ماموریت های جهان باز و باز هم شخصیت های به یاد ماندنی، این بار با تاکیدی بر روی رکورد اقتصادی آمریکا.
بازی در لوس سنتوس اتفاق می افتد. شهری که قبلاً هم در سال ۲۰۰۴ به آن سفر کردیم. با این حال، این شهر کاملا بازسازی شده و شباهت کمی با تصویر قبلیش دارد. اما با این که بسیاری از گیمر ها به خاطر گرافیک واقع گرایانه ی آن هیجان زده اند، گرافیک باز هم مهم ترین عامل جذب در این بازی نخواهد بود. در هر صورت ما فقط صبر می کنیم تا ببینیم آیا GTA V می تواند موفقیت های قبلیش را تکرار کند یا نه.

عنوان: Grand Theft Auto V
ناشر: Rockstar Games
سازنده: Rockstar North
پلتفرم ها: Microsoft Windows، PlayStation 3، Xbox 360
تاریخ انتشار: ۲۰۱۲ 3-

3-Hitman: Absolution

بعد از ۶ سال، باز هم نوبت بازگشت قاتلی خونسرد است. این بار، مامور 47 سخت ترین قراردادش را می بندد. کسانی که به آن ها اعتماد داشت، خیانت می کنند و پلیس در آستانه ی شکار اوست. او باید سفر شخصی خود را از میان دنیایی فاسد و تاریک به سرانجام برساند.
IO نشان خواهد داد که عناوین خوش ساخت و مشهور قدیمی می توانند تبدیل به یک بازی امروزی شوند. گیم پلی بازی بسیار ارتقاء یافته است. ظاهراً کمی هم از دیگر پیشتازان مخفی کاری الگو برداری کرده است: حرکت دزدکی و سریع، بالا رفتن از لبه و حالت غریزه. اما احتمالاً هیجان انگیز ترین عنصر بازی هوش مصنوعی آن خواهد بود.

عنوان: Hitman: Absolution
ناشر: Square Enix
سازنده: IO Interactive
پلتفرم ها: Microsoft Windows، PlayStation 3، Xbox 360
تاریخ انتشار: ۲۰۱۲

4-Max pane 3

Rockstar همیشه به هدف می زند. مخصوصا در چند سال اخیر با عناوینی مثل Red Dead Redemption و L.A. Noire. اما می دانید چه چیزی در این بازی ها نیست؟ تکنیک Bullet-time.
بالاخره Max Payne -که طرفداران داخلی زیادی هم دارد- باز می گردد تا خاطرات تصویر آهسته ی ما را زنده کند. بازی اکشن Rockstar، ماه مارس آماده می شود. تیم توسعه در ونکوور هم قول داده اند که با انیمیشن ها و فیزیک تحسین برانگیزش کولاک کند.

عنوان: Max Payne 3
ناشر: Rockstar
سازندگان: Rockstar Vancouver، Rockstar New England، Rockstar Toronto، Rockstar London
پلتفرم ها: Microsoft Windows، PlayStation 3، Xbox 360
تاریخ انتشار: ۱۵ مه ۲۰۱۲

5-HALO

بالاخره بعد از یک غیبت طولانی دوباره چشممان به جمال مستر چیف روشن خواهد شد. البته بیش از پیش چیزی در جمالش نخواهیم دید! بازیکنان این بار دست پخت 343 Industries را که یک استودیوی ساخته شده توسط مایکروسافت است، تجربه خواهند کرد. اما آیا 343 Industries می تواند Halo را به همان خوبی ادامه دهد؟ البته. برای آن که به شما ثابت شود، تا پاییز امسال صبر کنید و شاهد شروع یک سه گانه ی جدید باشید.

عنوان: Halo 4
ناشر: Microsoft
سازنده: 343 Industries
پلتفرم: Xbox 360
تاریخ انتشار: پاییز ۲۰۱۲

6-BioShock Infinite

«آمیزه ای از اکشن شدید، انتقام، انزوا، دیوانگی و غیره؛ BioShock: Infinite بازی ششم امسال ماست.» این سخن گیم اسپات است راجع به این بازی، دوستش داشته باشید یا نه. اگرچه بازی های اول در یک مکان زیر آبی اتفاق می افتند، این بار شهری معلق در ابر ها در سال ۱۹۱۲ را تجربه خواهیم کرد.
شوتر اول شخص اصلی -که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد- توانست جوایز زیادی کسب کند. BioShock استاد داستان سرایی و روایت بود و مکان روایتش، شهر رپچر، هنوز هم یکی از محیط های بازی تحسین برانگیز است. 2K Marin بازی دوم را هم دنباله ای از بازی اصلی قرار داد که در همان شهر اتفاق می افتاد. اما، بازی بعدی، بازی ایست تنها با حس و حال BioShock اصلی. بازی ای که معلوم نیست حتی در همان کهکشان روی دهد!

عنوان: BioShock Infinite
ناشر:
2K Games
سازنده: Irrational Games
پلتفرم ها: Microsoft Windows، PlayStation 3، Xbox 360

تاریخ انتشار: پاییز ۲۰۱۲

7-DIABLO 3

بازیهای کامپیوتری با آمدن Diablo 3 بار دیگر میتواند وارد دنیایی بی نهایت و پر از انتخابی شود. برای شکار هزاران شیطان و موجودی عجیب به روشهای گوناگون خود را آماده کنید. Blizzard بار دیگر با ساخت دنیای بی انتها قصد دارد توانایی های خود را به رخ رقیبان بکشد ، گیم پلی ویژه و دوست داشتنی Diablo میتواند به تنهایی برای یک سال کافی باشد حال آن گیم پلی جادویی را با هزاران مکانیسم جدید ، گرافیک بسیار هنری و زیباتر ، داستانی جدید و درگیر کننده تر ترکیب کنید مطمئنا نتیجه یک بازی جاودانه خواهد بود! انتظار سخت است ولی بازیهای شرکت Blizzard ، ارزش سالها انتظار هم خواهد داشت.

عنوان: Diablo 3
ناشر: Blizzard Entertainment

سازنده: Blizzard Entertainment
پلتفرم ها: Microsoft Windows
تاریخ انتشار: ۲۰۱۲

8-Tomb Rider

 

 



تعداد بازدید از این مطلب: 478
بازدید : 478

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









بازی برتر این سال چیست؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود